Alopecia Ledendag 2024

zondag 26 mei 2024

10:00 tot 16:00 uur

We nodigen jou en je introducé graag uit voor de Alopecia Ledendag!

De Ledendag zal plaatsvinden op:

Zondag 26 mei 2024
Van 10:00 tot 16:00 uur
Inloop vanaf 09:30 uur

De locatie van de Ledendag:

De Landgoederij
Camminghalaan 30
3981 GH, Bunnik

Graag nodigen we jou en een introducé uit voor de aankomende Alopecia Ledendag met het thema "Empowerment".

Op de Ledendag is er weer volop ruimte elkaar te ontmoeten en met elkaar in gesprek te gaan.
We bieden een programma met workshops over uiteenlopende onderwerpen die te maken hebben met de persoonlijke en emotionele ontwikkelingen bij het leren omgaan met alopecia. Haarverlies gaat bijna altijd gepaard met lastige gevoelens. Welke kan je tegenkomen en hoe baan je je een weg er doorheen. We gaan samen op ontdekking en delen wat we zien, onze ervaringen en beste tips.
Maar je kan ook komen voor praktische informatie over bijvoorbeeld haarwerken en make-up.

Onze hoofdspreker dit jaar is Helmi van Doorn en zal haar verhaal houden over o.a. superpower en "hoe je kijkt maakt wat je ziet".

Het programma voor de workshops wordt volgende week definitief vastgesteld en gedeeld met de leden. Hierna kun je je inschrijven voor de dag en de workshops die je graag wilt volgen.